2014. október 17., péntek

Krémsajt házilag

Ez is azok közé a receptjeim közé tartozik ami már évek óta  itt van csak eddig nem figyeltem  fel rá!
                                                                           

Hozzávalók: /Mivel először  készítettem ezért kisebb mennyiségből csináltam/ 1 nagy doboz tejföl/330 gr/, 1 mk.só, csipetnyi cukor, ízesítésnek pedig  1/2 mk. bazsalikomot tettem hozzá.
🌷
Elkészítése: Tejfölt edénybe öntöttem   hozzátettem a sót cukrot és a bazsalikomot összekevertem . Kisebb textil konyharuhát bevizeztem  szűrőkanálba tettem és ebbe öntöttem bele a tejfölt. A konyharuha csücskeit összekötöttem  és egy fakanalat átdugva rajta  fazékra akasztottam  így a savó belecsurgott . Másnap  a krémsajtot  tálra borítottam és már lehetett falatozni belőle! Legközelebb más fűszerrel ízesítem!
Jó étvágyat!
Ui:(Utólag jöttem rá hogy tulajdonképpen a mascarpone helyett amit használok a natúr krémsajtot  ez az , csupán fűszerrel ízesítettem! ( Most pedig egy szakácskönyvemben találtam rá!) Legközelebb 1 mk fűszert teszek még hozzá!

Nincsenek megjegyzések: