2014. november 20., csütörtök

Gesztenyés tekercs/ sütés nélkül/

                                                                         


Hozzávalók:2 cs. bolti  gesztenyemassza, 3 dkg vaj, 1 mk rumaroma, krémhez: 20 dkg. vaj 12 dkg cukor, 8 dkg kókuszreszelék  1 mk rumaroma.
🌲
Elkészítése: Gesztenyemasszát  mikor  szoba hőmérsékletű lett  hozzátettem a vajat a rumaromát és összegyúrtam. Két darab sütőpapír közé tettem és kinyújtottam kb. 25x 20 méretre. A porcukrot a vajjal aromával kikevertem majd hozzátettem a kókuszreszeléket  és még tovább kevertem. A gesztenyéről a felső papírt levettem és rákanalaztam a krémet ellapogattam  egyenletesre majd az alsó sütőpapír segítségével feltekertem  és tálcára pakoltam . Kicsit villával meglapogattam majd csokidarával szórtam be és hűtőbe tettem kicsit dermedni. Nagyon finom!
Jó étvágyat kívánok !

Nincsenek megjegyzések: