2014. november 21., péntek

Szilvalekváros-mákos sütemény /leveles tésztával

Mindkét töltelékből volt  megmaradt kevés ezért összetettem és lett egy egész:-))
                                                                              
Hozzávalók: bolti leveles tészta, szilvalekvár, darált mák,  tészta kenéséhez tojás.
Elkészítése: Szobai hőmérsékletű tésztát kicsit kinyújtottam téglalap alapra majd a  tésztát gondolatban három felé osztottam és a középső részre pakoltam a tölteléket/ lekvárt a mákkal összekevertem/ A két szabadon maradt részt keskeny csíkokra felvágtam és a töltelékre hajtogattam felváltva hol az egyik oldalról hol a másik oldalról./Sokan ezt a technikát ismerhetitek egy időben a túrós süteményt csináltuk sokan így/. Tojással a tészta tetejét lekentem és előmelegített sütőben 220 fokon 20' sütöttem. Mikor kihűlt  feldaraboltam és  porcukorral szórtam meg! Nagyon finom !
Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

Horváth Emerencia írta...

Nagy öröm volt a borítékot felbontani! Köszönöm!