2014. november 5., szerda

Gyors lepény 2:1 ben feltéttel

                                                                                  

Hozzávalók: mirelit leveles  tészta, pizza szósz,  a tészta egyik  felére 2-3 karika felvágott, a másik felére kb.15 dkg. mexicói zöldségkeverék, tetejére reszelt sajt. 

🍕

Elkészítése: Először a zöldségkeveréket kevés ételízesítős vízben megfőztem, majd leszűrtem. 2 evőkanál olajban  1/2 fej vöröshagymát megdinszteltem hozzátettem 4 ek házi pizza szószt  1/2 dl vizet öntöttem rá kicsit összefőztem. A mirelit tésztát  mikor már nem volt fagyott  kicsit kinyújtottam sütőpapírral bélelt tepsibe tettem  és négy oldalról kissé behajtottam  tojással ezt a részt lekentem. A tészta közepére kanalaztam a szószt  ezután  egyik  felére tettem a zöldségkeveréket a másik részére pedig a felvágottat. Reszelt sajttal beszórtam  Előmelegített sütőben 220 fokon 15' sütöttem. Nagyon finom volt ! Ha ezután pizzára áhítozom csakis  ilyen tésztából fogom készíteni. Hamar  elkészíthető, két embernek  egy vacsorára elegendő ! /Természetesen férjuramé volt a felvágottal borított  része a lepénynek!/ 

Jó étvágyat kívánok!


2 megjegyzés:

Okki írta...

Mire nem jó a leveles tészta.;) jó ötlet, és a féltét is nagyon jó. finom vacsorátok volt. :)

Éva írta...

Okki kipróbáltam és nagyon finom volt!