2014. november 26., szerda

Pudingporos keksz ismétlése


Mivel egyik kis unokám allergiás de még pontosan nem tudjuk hogy mire ezért óvatosságból most kerüljük a tojást és tejet amennyire lehet. Ezt a kekszet a mikulásra szánt csomagjába készítettem .A kekszet már egyszer  megsütöttem csupán most azért mutatom meg  mert a tészta tetejét más technikával mintáztam.(Eddig villával nyomogattam le a tésztát,  most a  hús klopfolót nyomtam rá /előtte lisztbe mártottam/ !)
                                                                        
 
Receptet megtaláljátok itt !

5 megjegyzés:

Barbi konyhája írta...

Nagyon tetszik ez a kis keksz, a formázásról nem is beszélve!!! :)

Éva írta...

Köszönöm Barbi örülök hogy tetszik!

Roza írta...

Évám nagyon ötletes a mintázás:) A keksz pedig guszta.

marisz57 írta...

Ez a húsklopfolós kekszmintázás nagyon tetszik! Lehet, hogy ellopom! :)

Éva írta...

Roza köszönöm!
marisz57 próbáld ki kár hogy nem jutott hamarabb az eszembe!