2014. december 4., csütörtök

Úgy illik hogy ...

a történet befejezéséről is tájékoztassalak benneteket! Több részlétben írtam  már a szemem problémájáról ami az év felén végig kísért.  Ha írtam a problémámról akkor most  azt is illik megírnom hogy kb. 2 hete elkészültek a szemüvegek külön olvasáshoz  is. Nagyon féltem hogy fogom megszokni , de csodák még vannak mert nagyon könnyen megszoktam nem  úgy mint  ezelőtt  Ezt szerintem köszönhetem  a műtétnek és a jól beállított szemüvegnek! Csupa jót szerettem volna befejezésként ehhez a témához írni, pedig bennem van az a tüske hogy a TB. megszüntette a szemüveglencsékhez  való támogatást így  fogalmam nincs hogy egy idős egyedülálló  aki mögött esetleg nincs segítség, hogy tudja mindezt  kifizetni?  Elgondolkodtam hogy a feleslegessé váló szemüvegkeretemet  szívesen felajánlanám!
Ezután már tisztán látok mindent, vagy mégse?:-))
                                                                      
                                                            ********
Sok szeretettel köszöntöm mindazokat akik az elmúlt hónapban találtatok blogomra !
                                                                        
Kívánok minden kedves látogatómnak kellemes pihenést jó hétvégét!!

6 megjegyzés:

Csigabige írta...

Örülök neki, hogy úgy néz ki, hogy minden rendben van a szemeddel! :)

María írta...

Örülök, hogy sikeres volt a szemműtéted és az új szemüveg is bevált. Sajnos tényleg nem olcsó egy szemüveg csere, mi is megtapasztalhattuk az idén.

Szera írta...

Veled örülök! :)<3

aranyos fodorka írta...

Anélkül, hogy belemennék a magyar egészségügy helyzetének elemzésébe - csak annyit jegyeznék meg a témához, hogy tavaly nyáron amikor új szemüveget csináltattam, a régi keretet NEM fogadták el, mondván, abba már nem lehet üveget tenni, mert régi. (Tény, 5 éves - de ez kor egy szemüvegkeretnél ???) Egy évvel előtte, amikor csak a szárát akartam kicsit megigazíttatni, azt mondták, nagy a rizikója, hogy nem sikerül, esetleg "eltörik" - ...Szóval itt is minden a pénzre megy, azt akarják, hogy minden alkalommal új keretet vegyél. Nekik ez a jó. És megtehetik....
Ettől függetlenül, örülök, hogy neked sikerültek a dolgok - mert bizony a szemünk tán a legnagyobb értékünk.

Éva írta...

Csigabige köszönöm!
Mária köszönöm, akkor neked nem kell részleteznem hogy mennyibe is került:)
Szera köszönöm!
aranyos fodorka nem is érdemes vele nagyon foglalkozni mert a vérnyomásunk felmegy! Én kis naív vittem a régi keretemet szintén, aztán hasonlóan jártam mint ahogy írod! Csak az tudja igazán hogy mennyire nagy kincs akinek problémája adódik, köszönöm!

marisz57 írta...

Éva, örülök a sikeres szemműtétednek és az új szemüvegednek.
Van egy kisnyugdíjas ismerősöm, aki már második éve gyűjt új szemüvegre, nem tudom karácsonyra összejön-e a rávaló? Neki fényre sötétedő kell, és tényleg nagyon drága.