2015. április 9., csütörtök

Kakaós muffin/tej és tojás nélkül/

                                                                                  

Hozzávalók:
28 dkg. liszt
24 dkg. cukor
0,8 dl olaj
3 ek kakaópor
 1 tk sütőpor
1 tk szódabikarbóna
1 ek ecet/10 %-s/
2,8 dl víz
csipet só
*

Elkészítése: Külön összekevertem a száraz hozzávalókat és külön a folyékonyat, majd   összekevertem és a muffin formába adagoltam . A masszát evőkanállal adagoltam először mindegyikbe 2 evőkanállal tettem erre egy szem lecsurgatott meggyet majd ismét 2 evőkanál massza. Előmelegített sütőben 180 C fokon 30' sütöttem. Mikor kihűlt a  tészta formából kivettem papír kapszlikba tettem a tetejére kiskanállal sárgabaracklekvárt csurgattam majd ezt a puffasztott kukoricapelyhet raktam  rá!
Jó étvágyat!
                                           

1 megjegyzés:

Okki írta...

Milyen jól néznek ki azokkal a színes puffasztott kukoricapelyhekkel. :) És az íze is finom lehet.