2015. április 28., kedd

Medvehagymás csiga


Hozzávalók:
25 dkg bolti leveles tészta
1 cs medvehagyma
10 dkg sajt
1 db tojás
só, bors
2 evőkanál ketchup
*
Elkészítése: A medvehagymát leöblítettem és apróra vágtam Összekevertem a reszelt sajt háromnegyedével a tojással és a ketchuppal. Ízesítettem sóval és borssal. Leveles tésztát lisztezett deszkán kinyújtottam  és a töltelékkel megkentem és szorosan feltekertem . A rúdból 2-3 cm-es  szeleteket vágtam  és sütőpapírral bélelt tepsibe tettem majd a tetejét megszórtam a maradék sajttal  és előmelegített sütőben 200 fokon 20' sütöttem. Nagyon finom !
Jó étvágyat!


3 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon helyes csigák lettek, és biztosan nagyon finomak. A medvehagymát sokan szeretik, ki is kell használni az időt, ameddig itt a szezonja. Én sajnos nem szeretem, nekem túl fokhagyma íze van :-)

Marti M írta...

Én bevallom, még nem ettem medvehagymát, mert nálunk nem nagyon van. Tavaly ültettünk medvehagymát, de nem lett belőle semmi. Leveles tésztából sem készítettem még. Ennek ellenére biztos finom! Nagyon szép lett!

Csigabige írta...

A medvehagymás csiga nagyon finom! Kaphatok belőle?