2015. május 12., kedd

Tarhonyás krumpli kevés virslivel

                                                                               
Hozzávalók:
5 dkg. szalonna
3 db újhagyma
3 db krumpli/közepesen nagyságú/
1 pár virsli
maréknyi  tarhonya
fűszerek:só, bors, pirospaprika, házi magyaros fűszerkeverék
*
Elkészítése:Krumplit megpucoltam feldaraboltam . Hagymát szintén tisztítás után felkarikáztam. Szalonnát apróra felvágtam. A szalonnát kisütöttem pörcöt is hagytam a zsírjában  hozzá tettem a hagymát kevés dinsztelés után megszórtam bors és pirospaprika keverékével majd  ráöntöttem a krumplit és annyi vizet tettem rá ami jól ellepte sóztam. Mikor már kezdett puhulni a krumpli akkor tettem hozzá a felkarikázott virslit  és megszórtam  fűszerkeverékkel/kicsit csípős/. Közben a tarhonyát egészen kevés olajon megpirítottam  majd a krumplihoz öntöttem  ekkor egészen kevés vizet még tettem hozzá. Mikor már a tarhonyával is főtt  akkor lezártam alatta a lángot az edényt lefedtem és így hagytam puhulni .
Nagyon finom  hozzá bármilyen savanyúsággal !
( Laktató étel , bármennyire  kevésnek tűnik a hozzávaló, kettőnknek bőségesen  elég volt egy ebédre.)
Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

Csigabige írta...

Ez aztán egyszerű, de nagyszerű étel! Biztosan finom is! :)