2015. június 30., kedd

Fahéjas-őszibarackos muffin🍑

                                                                              

Hozzávalók:
25 dkg liszt
2 tk.sütőpor
2 db tojás
3 dl joghurt
10 dkg cukor
0,8 dl olaj
1 mk.fahéj
2 db őszibarack felkockázva
🍑
Elkészítése: Őszibarackot megpucoltam és apróra feldaraboltam. Lisztet összekevertem a sütőporral és hozzátettem a gyümölcsöt . Tojást a joghurttal , cukorral , fahéjjal és  az olajjal kikevertem  és belekevertem a lisztes keveréket is. A muffin formákba kanalaztam  és előmelegített sütőben 200 C  fokon 20' sütöttem. 2 evőkanál citromlevet  kikevertem  kb. 15 dkg porcukorral és azt kanalaztam a muffin tetejére színes cukorral szórtam be. Nagyon finom puha a tésztája ! ( Csupán 1 kis doboz joghurtom volt  ezért  nagyobb pohárba öntöttem és kiegészítettem tejjel hogy meglegyen a folyadék mennyiség!)
Jó étvágyat!

3 megjegyzés:

teller-cake írta...

Nyerő ízkombináció, tetszik nagyon. :-)

Timi írta...

Ezt máris elmentem!!! Köszi!!!
Nálunk most nagyon fogynak a muffinok.. hamar megvannak és finomak! :o)

Éva írta...

teller-cake örülök hogy tetszik!
Timi szeretem én is mert csak keverni kell és lehet variálni! Egészségetekre!