2015. július 16., csütörtök

Csokis nápolyi /sütés nélkül

                                                                             
Hozzávalók:
1 cs ostyalap
10 dkg cukor
3 db tojás
1 evőkanál méz
1 evőkanál kakaópor
10 dkg darált dió
10 dkg margarin
kevés rumaroma
sütemény bevonásra:5 dkg csokoládé
*
Elkészítése:Összekevertem a tojást , cukrot, mézet, kakaóport és folyamatos keverés közben  felfőztem. Mielőtt levettem volna akkor öntöttem hozzá a diót kevertem rajta és levettem a tűzhelyről  , ekkor tettem hozzá a margarint és az aromát. Addig kevertem még a margarin elolvadt ezután  kentem meg az ostyalapokat ,  egy lapra 3-3,5 evőkanál krémet tettem elkentem egyenletesen  és  tettem rá a következő lapot. Az utolsó lap tetejét olvasztott csokoládéval vontam be. Hűtőbe tettem  és 3 óra múlva vágtam fel  recés késsel .  Ilyen krémmel eddig még nem készítettem de nagyon finom !
-A receptet -több vaníliacukor egy csomagban-  receptes kártyáról próbáltam ki!
Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egyszerű és nagyszerű!:)