2015. augusztus 22., szombat

Ábel unokám tortája

Ami az elmúlt héten gondolatban , most a valóságban is elkészült!/ Már nincs is belőle:-)) /
                                                                                 

Hozzávalók: 
/18 cm tortaforma/
tészta:
krém:
3 dl tej
1 cs csokoládépuding
15 dkg margarin
15 dkg porcukor
csokoládé:10 dkg fehér 10 dkg ét
díszek
*
Elkészítése: Piskótát mikor kihűlt kettévágtam. Pudingot a tejjel szokásos módon/természetesen pudinghoz cukrot ilyenkor nem teszek/ felfőztem tűzhelyről levettem és a kétféle csokoládénak felét apróra tördelve beletettem a még forró pudingba és kevergetve kihűtöttem közben a csokoládék is elolvadtak. A porcukrot a margarinnal kikevertem és a már kihűlt pudingot hozzátéve kikevertem .Ezzel a krémmel töltöttem  meg a piskótát majd külső részét is átkentem. A csokoládék másik felét /ismét vegyesen/ gőz fölött kevés olajjal megolvasztottam és a torta tetejére kentem ezután körbe pakoltam kicsit hűtőbe tettem majd a tetejét is díszítettem( A figurákat már korábban elkészítettem házi fondantból)
Ui: Ilyen sorrendben fogyott a torta: marcipán leszedés, golyók, roládok majd a krémes piskóta:-))

5 megjegyzés:

Horváth Emerencia írta...

A "gombácskáimnak" nagyon tetszene a torta!
Isten éltesse sokáig Ábel!

Ani írta...

Csodás a torta! Isten éltessen Ábel!

Flóra írta...

Nagyon aranyos torta lett! Boldog szülinapot az ünnepeltnek!:)

Tiffanylda írta...

Nagyon étvágygerjesztő! Boldogat a 2 évesnek!!!:)

Éva írta...

Horváth Emerencia köszi!
Ani köszönöm!
Flóra köszönöm!
Tiffanylda köszönöm!