2015. szeptember 13., vasárnap

Sörben sült csirkecomb

Már nem először készítem de előzőleg olyan hamar elfogyott hogy nem volt időm lefotózni:-))
                                                                            

Hozzávalók
6 db csirkecomb
1 gerezd fokhagyma
1 mk majoránna
1 kk só
1 késhegynyi őrölt bors
1 kk pirospaprika
1 ek olaj
2 dl sör-világos
*
Elkészítése: Megtisztítottam a csirkecombokat. A fokhagymát lereszeltem a többi fűszert és az olajat hozzátéve  elkevertem majd bekentem vele a húst hagytam kb 20' a pácban. Ezután tepsibe pakoltam egymás mellé és alá öntöttem a sört, csupán elég ha a sör mennyisége a hús feléig ér. Előmelegített sütőben 180 fokon 60' sütöttem közben a lével locsoltam .Nagyon finom porhanyós lett a hús alkoholt egyáltalán nem lehet érezni rajta! A család egyik része lila hagymalekvárt a másik fele krumplipürét tett mellé!
Ui: A receptet itt találtam mint oly sok finomságot!
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Ez nagyon finom lehetett! Én is szoktam sörben sütni, nagyon ízletes, porhanyós lesz tőle a hús.

Lívia írta...

Szeretem az ilyen egyszerű, de nagyszerű ételeket, mert finomak.