2015. december 12., szombat

Rántott csirkemell falatok krumplis körettel

                                                                                
Hozzávalók:
1/2 csirkemell
tojás
liszt
prézli +szezámmag
olaj a sütéshez
köretnek:
2 db krumpli
só, piros paprika
vaj
*
Elkészítése: Csirkemellet megmostam majd feldaraboltam  kisebb szeletekre. Tojást felvertem kevés sóval ízesítettem és a húst lisztbe felvert tojásba végül prézli és szezámmag keverékébe forgattam . Olajat forrósítottam és beleraktam a hús szeleteket amit először letakarva majd fedő nélkül sütöttem készre. Ezt a  krumplis köretet most készítettem először  ami  nem is lett teljesen tökéletes de finom. Blogjátékra keresgéltem recepteket mikor ezt is lementettem  svéd sült krumpli a neve. Talán ott hibáztam hogy jobban kellett  volna átvágni a krumplit ? Elkészítése : megtisztítás után hosszában elvágtam majd a domború felületén vékony csíkokat vágtam. Vajjal kikent tepsibe tettem sót és pici paprikát szórtam rá majd egy kis darabka vajat. Előmelegített sütőben 220 fokon 30' sütöttem. Nagyon finom puha lett csak szerintem a szeleteknek illett volna szétnyílni?:-)) ( Előnye hogy csak sütőbe tettem majd tálaltam!) Céklát ettünk hozzá amit nagyon szeretünk.
Ui:Férjuram most is különc volt neki csirkeszárny készült ezzel a krumplival!
(Másodszor mikor elkészítettem ezt a csirkemell falatkákat a család minden tagjának nagyon ízlett /természetesen akkor nagyobb mennyiségből készült!)
Jó étvágyat kívánok!


Nincsenek megjegyzések: