2016. április 2., szombat

Csokis-kókuszos keksz

Legkisebbik manóm Áron névnapja  van ma! A húsvéti ünnepek alatt köszöntöttük most ezt a kis kekszet küldtem neki remélem a "kedvenc" csokik mellett a keksz is elfogy hamar:-))
                                                                               
Hozzávalók: 15 dkg liszt, 5 dkg kókuszreszelék, 12,5 dkg margarin, 3 evőkanál kakaópor, mk. bourbon vaníliás cukor, 1 db tojás, 8 dkg cukor./ ha felnőtteknek készül lehet bele pici rum/
Elkészítése: Liszthez tettem a kókuszreszeléket, kakaóport , kétféle cukrot  elkevertem majd a margarint is és belemorzsoltam. A legvégén tettem bele a tojást és összegyúrtam tésztának ezután folpackba  tettem és fél órára hűtőbe pakoltam. A tésztát vékonyra kinyújtottam és formákat szaggattam belőle amit sütőpapírral bélelt tepsire tettem tetejére kókuszreszeléket szórtam és előmelegített sütőben 180 fokon 12' sütöttem.
Nagyon finom könnyen elkészíthető keksz!
A receptet itt találtam.

Nincsenek megjegyzések: