2016. május 31., kedd

Zöldséges-gombapaprikás nokedlivel

                                                                         
Hozzávalók: 15 dkg vegyes zöldségkeverék/mexicói keveréket használtam/, 20 dkg gomba, kevés olaj, 1 vöröshagyma, 1 gerezd fokhagyma, kis darabka paradicsom-paprika, fűszerek:só, őrölt bors, pirospaprika, 1 tk.házi csirkehúshoz való fűszerkeverék, 1 db babérlevél, 1 kis doboz tejföl.
Elkészítése:megtisztítottam a gombát és feldaraboltam, a zöldségkeveréket  kicsit előfőztem  majd leszűrtem. Olajat forrósítottam amit megdinszteltem az előre felkockázott hagymákat rátettem a feldarabolt paprikát paradicsomot és együtt dinszteltem. Ezután fűszereztem majd hozzátettem a gombát  amit fedő alatt egészen kevés víz hozzáadásával pároltam és ezután tettem bele a zöldséget és babérlevelet.  Kevés ideig együtt főztem majd levettem  megszórtam kevés liszttel és ráöntöttem a tejfölt mikor felfőtt együtt az egész  már el is készült. Nokedlit szokásos módon  elkészítettem /bármilyen tésztával finom és már tálalhattam is!
Jó étvágyat kívánok !

5 megjegyzés:

Évi - Ízek és utazások írta...

A Te tésztaételed is nagyon ínycsiklandó. Bár én meg a gombával nem ápolok túl jó kapcsolatot, de ilyen finomakkal vegyítve nekem is lemenne.

sucika írta...

Nagyon jól hangzik, ha lesz rá alkalmam, ki fogom próbálni. A kép alapján nagyon finomnak néz ki. Ha hozzád jövök, mindig enni akarok, csak most épp fogyózom. :))

Éva írta...

Évi akkor ezt megbeszéltük! Legközelebb majd cserélünk csak egy kis kóstolót jó? :-))
sucika akkor most csak nézzed és mikor már lehet akkor kóstold meg, egészségedre!

Évi - Ízek és utazások írta...

Kedves Éva! Köszönöm a kedves blogszülinapi köszöntőt. Remélem, ma már az ajándékot is megkapod. Kedd este sikerült feladni.

Éva írta...

Évi még szeretnélek sokszor köszönteni !! Előre is köszönöm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...