2016. június 24., péntek

Tojáskrokett/húspótló

                                                                               
Hozzávalók:
4 db tojás
kevés zsír
1 db szikkadt zsömle
néhány kanál tej
zsemlemorzsa
petrezselyem
só, törött bors
sütéshez:olaj
Elkészítése:Szikkadt zsömlére pár kanál tejet öntöttem . Egészen kevés zsírban megsütöttem 3 db tojást rántottának. Mikor kihűlt hozzátettem a kifacsart zsömlét  a negyedik tojást, apróra vágott petrezselymet sót és a borsot  összekevertem az egészet majd rövid rudakat formáltam amit zsemlemorzsában forgattam meg. Felforrósított olajban kisütöttem  és  papírtörlőre szedtem. Nagyon finom most csupán savanyúság volt mellé, de akár főzelékre feltétnek is kiváló lehet!😋
Jó étvágyat kívánok  !

4 megjegyzés:

Nea írta...

Ebben a rekkenő hőségben pont az ilyen könnyed kis fogások kellenek. Guszta!

sucika írta...

Sose hallottam még erről az ételről, de ki fogom próbálni. :))

aranyos fodorka írta...

És akármilyen otthon lévő zöldségből is belereszelhettél volna ( lásd Katalin konyhája). Tényleg nem kell folyton húst enni !

Éva írta...

Nea valóban ezzel nem sok időt fordítottam a főzésre, köszi!
Sucika örülök hogy tetszik!
aranyos fodorka nem arról híres a konyhám hogy sok húst ennénk:) Több olyan receptem van ahol vegyes zöldségest próbáltam ki, most ezt recept szerint készítettem mert most találtam egy régi szakácskönyvemben!