2016. június 24., péntek

Olasz mártás házilag🍅

Szerepel blogomban ez a mártás de csupán egy étel részeként/recept itt/.  Arra  gondoltam  hogy külön bejegyzést is megérdemel ez a mártás!
                                                                         


Hozzávalók:  kis fej hagyma, 1 kis doboz paradicsompüré, olaj, 1 mk. őrölt bors, 1 db. babérlevél,   1 ág. rozmaring/nekem őrölt volt így 1/2 mk./.
🍅
Elkészítése: Kevés olajat forrósítottam amiben  megdinszteltem az apróra fölvágott hagymát, ráöntöttem a paradicsompürét majd megfűszereztem sóval, őrölt borssal  hozzátettem a babérlevelet, rozmaringot és felöntöttem kevés vízzel majd  felfőztem az egészet  kb. 10'. 😋
Sok sikert !


                                                                                  

Nincsenek megjegyzések: