2016. július 1., péntek

Hagymás bab

Sok filmjét láttam és bármikor az ismétléseket is szívesen megnézem mert szórakoztatóak !" Bud Spencer emlékére" tettek közzé egy babos receptet  itt amit most elkészítettem én is(fele mennyiségből azt írtam le) Korábban egy blogjátékra készítettem el  egy másik  ételüket : zöldbabos rizs nagyon ízlett az is!
                                                                              

Hozzávalók:
10 dkg kolozsvári szalonna/helyette tokaszalonna
1 nagyobb  fej vöröshagyma
1 doboz vörös bab/ konzerv
csilipaprika
*
Elkészítése: Szalonnát csíkokra vágtam és kisütöttem rátettem a megtisztított karikára vágott vöröshagymát dinszteltem. Ezután öntöttem rá a babot megszórtam csilipaprikával kevés sót tettem rá mert a szalonna is sós.Összefőztem  majd tálaltam . Nagyon finom volt !
Jó étvágyat! 

Nincsenek megjegyzések: