2016. szeptember 5., hétfő

Zöldséges pite - SAD.33.fordulójára!

Nagyon örülök hogy ismét életre kelt ez a blogjáték!  Ezt a fordulót Táncoló Fakanál blog háziasszonya  vezényli, kérése volt hogy pitét  készítsünk akár édes akár sós változatban! Mikor ezt a  kiírást megláttam eldöntöttem hogy most sós változatot készítek és  bolti rétes lapokkal !
                                                                              


Hozzávalók:
bolti rétes  2x2 lap
30 dkg vegyes zöldségkeverék/mexicói/
2 db tojás
4 csapott evőkanál búzadara
fűszerek:só, őrölt bors, oregánó,  bazsalikom
apróra vágott petrezselyem
olaj a tészta kenéséhez
kevés reszelt sajt

*
Elkészítése: Vegyes zöldséget ételízesítővel  fűszerezett vízben roppanósra főztem hagytam kihűlni.  Edénybe felütött tojást a  búzadarával kikevertem majd hozzátettem a zöldséget és fűszereztem. Kisebb méretű pite formát langyos olajjal kikentem  ebbe tettem az egyik rétes lapot  megkentem olajjal és ráborítottam a másikat amit szintén megkentem olajjal  belekanalaztam a fűszeres zöldségeket  elsimítottam. A lelógó tésztát körben levágtam. A töltelékre borítottam  egy réteslapot amit előzőleg olajjal bekentem majd a felső részét is lekentem és beborítottam még egy lappal  felülről azt is bekentem . Tetejére pár szem zöldséget és reszelt sajtot szórtam/töltelékbe is tettem kevés reszelt sajtot/. Tésztát ismét körbevágtam. Előmelegített sütőben 220 fokon 15' sütöttem.  Nagyon finom volt!
                                                                    Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: