2016. szeptember 6., kedd

Sajtos rizsgolyók/ húspótló

Ha megmaradt kevés rizsköret  vagy maradék sajtod van, ez  a recept olyankor nagyon jól jön:-))
                                                                             

Hozzávalók:
10 dkg főtt rizs
5 dkg reszelt sajt
1 evőkanál liszt
só, őrölt bors
apróra vágott petrezselyem
1 felvert tojás fele
prézli
sütéshez: olaj
*
Elkészítése: Hozzávalókat összegyúrtam és fél órát pihentettem. Ezután enyhén vizes kézzel golyókat formáltam amit prézliben megforgattam és forró olajban kisütöttem. Nagyon finom , bármilyen salátával , zöldséggel  vagy főzelékhez feltétnek  !
Forrás: havonta megjelenő recept újságból
Jó étvágyat kívánok !

2 megjegyzés:

Szera írta...

Már viszem is! Minden, ami nem húsos feltét jöhet! :) Köszönöm, hogy gazdagíthatom a listámat!

Éva írta...

Szera egészségetekre!