2016. október 6., csütörtök

Házi csalamádé- téli napokra

Azt mondtam a napokban hogy remélem  ezután nem csábít el semmi a kipróbálás felé:) Nem így lett ! Bár akkor nem kellene sem újságot sem internetet nézegetni akkor talán nyugton maradnék? Ezt az egyszerű és gyors csalamádé receptet itt találtam  napi események olvasása közben!
                                                                               

Hozzávalók:
1 fej káposzta
3 db piros paprika/ kápiapaprika kellett volna/
1 db uborka
3 db vöröshagyma
2 evőkanál só
4 evőkanál cukor
2 dl 10% ecet
őrölt bors
*
Elkészítése:Káposztát lereszeltem, paprikát megmostam magját kiszedtem és vékonyra felvágtam, uborkát szintén mostam majd gyalultam, vöröshagymát pucoltam vékonyra szeleteltem. Az összevágott zöldségeket egy nagyobb fazékba tettem sót és cukrot szórtam rá átforgattam  alaposan hogy jól vegyüljön el majd ráöntöttem az ecetet és szórtam rá őrölt borsot ezzel is átforgattam . Közben kóstoltam hogy elég édes vagy elég savanyú? Ízlésnek megfelelően lehet korrigálni, ezután 1 órára félretettem. Üvegeket előkészítettem  és belenyomkodtam a  csalamádét  majd  ráöntöttem  a megmaradt levét ! Nagyon finom!( A recept úgy írja  hogy hűtőben kell tárolni!)
Téli napokra !

Nincsenek megjegyzések: