2017. március 1., szerda

Gombás-zöldborsó nokedlivel

Gombát zöldborsóval párosítottam már többször,  most  a fűszerezésén változtattam kicsit!
                                                                                           
Hozzávalók:  15 dkg mirelit zöldborsó, 10 dkg gomba, 1 db vöröshagyma, 2 evőkanál lecsó, fűszerek: só, őrölt pirospaprika, őrölt bors, kakukkfű, rozmaring, 1 dl főzőtejszín, 2-3 evőkanál olaj, kevés vágott petrezselyemzöldje.
🍄
Elkészítése:  Gombát megtisztítottam majd felszeleteltem. Olajat forrósítottam amin megdinszteltem a megpucolt és felkockázott vöröshagymát rátettem a lecsót majd fűszereztem /ízlés szerinti mennyiségben /. Hozzáöntöttem a zöldborsót  kevés vizet öntöttem rá és fedő alatt főztem puhára ezután tettem hozzá a gombát pároltam ezzel is  kevés vágott petrezselymet szórtam rá és felöntöttem a tejszínnel amivel felfőztem és már készen is volt! Nokedlit szokásos módon😋
Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: