2017. április 2., vasárnap

Lekváros-diós párna

Egy gyors és igen finom sütemény bármilyen töltelékkel is készítjük:)
                                                                                        
Hozzávalók: 25 dkg bolti leveles tészta, almalekvár , darált dió, 1 db tojás tészta kenéséhez, porcukor.
Elkészítése:  Mivel fagyasztott tésztából készítettem  hagytam hogy kiengedjen majd vékonyra kinyújtottam a tésztát. Ezután feldaraboltam téglalap formára  aminek az egyik felét késsel bevagdostam a tészta másik felének a közepébe tettem a töltelékből / lekvár és darált dió összekeverve/.  A töltelék körül a tésztát felvert tojással megkentem majd a tészta másik felét ráhajtottam és ujjammal kicsit körbenyomkodtam. Sütőpapírral borított tepsibe raktam felvert tojással megkentem és forró sütőben 15' sütöttem. Mikor már kihűlt akkor szórtam meg porcukorral. Nagyon finom! (Ebből a mennyiségből 8 db lett!)
 Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: