2017. április 24., hétfő

Tojásnélküli teasütemény

Még ált. iskolás voltam (ami éppenséggel jó régen volt már:-)) mikor ezt a receptes könyvet kaptam amiből most ezt választottam próbasütésre!
                                                                         

Hozzávalók:
 20 dkg liszt
6 dkg cukor
12 dkg vaj

*
Elkészítése: A hozzávalókat összegyúrtam és vékonyra kinyújtottam ezután kerek  4,5 cm átmérőjű szaggatóval kiszaggattam. Fele mennyiség közepébe kisebb kiszúróval lyukat csináltam. Sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam  előmelegített sütőben 200 fokon 10' sütöttem. Mikor kihűlt lekvárral/ házi banános szilvalekvárral/ kentem meg a sima süteményt és a lyukast tettem tetejére porcukorral szórtam meg.
 Nagyon finom!
-Ui: Bár a recept nem írta de kénytelen voltam 1 evőkanál tejfölt tenni a tésztába  mert nem  akart összeállni!
Jó étvágyat !

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Ezek szerint már gyerekkorod óta tart a sütés szeretete, így nem csoda, hogy ilyen finomakat tudsz sütni :-)

Vicuska írta...

Milyen egyszerű és mégis finom süti.

Éva írta...

Katalin azért olyan korán még nem sütöttem de érdekelt! Köszi!
Vicuska igen ilyeneket általában a régi szakácskönyvekben lehet találni. Köszi!