2017. május 20., szombat

Kókuszos fagyi /fagyi-gép nélkül

Ezzel az ízesítéssel most készítettem először, de nem utoljára:-))
                                                                                   
Hozzávalók:
2 dl tej
1 dl tejszín
2 evőkanál cukor
1 mokkáskanál vaníliacukor
2,5 evőkanál kókuszreszelék
*
Elkészítése:  Tejet a tejszínnel és kétféle cukorral feltettem forralni majd beletettem a kókuszreszeléket is  kevés ideig főztem majd levettem a tűzhelyről és hagytam kihűlni. Mielőtt műanyag dobozba tettem volna  amit fagyasztóba pakoltam  előtte turmixoltam. Időnként  fagyasztóból kivettem és átkavartam , mikor poharakba szedtem pár szem epret pürésítettem villával és  ebből  kanalaztam a fagyira . Nagyon finom!
Kellemes hűsölést !

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Ez a fagyi is nagyon finom lehet, és az Ani játékára küldött vaníliakrémes kosárka is nagyon guszta, ötletes!

Nea írta...

Imádom a fagyijaidat, annyira guszták! Ez is nagyon jó ízpárosítás.

Éva írta...

Katalin köszi!
Nea köszönöm!