2017. július 23., vasárnap

Mazsolás szilvalekvár/ házilag

Minden évben  elcsábulok valami új ízek felé az általam készített hagyományos befőttek mellett . Most ezzel is így jártam.
                                                                                 
Hozzávalók és elkészítése: 1,5 kg szilva, 10 dkg mazsola,25 dkg cukor, 1 cs Haas3:1, 3 evőkanál citromlé.Szilvát kimagoztam kisebb darabokra vágtam mazsolát ráöntöttem majd turmixoltam ezután elkevertem a zselésítővel és feltettem főni Mikor már főtt akkor öntöttem hozzá a citromlevet és cukrot elkevertem és ismét főztem forrástól számított 5' után  az előkészített üvegekbe szedtem  celofán és csavaros tetővel zártam le és megfordítottam 5' ezután vissza és letakarva hagytam kihűlni./4 ilyen üveggel és egy picivel  lett /
Téli napokra !

2 megjegyzés:

Horváth Emerencia írta...

Nagyon guszta lehet! Az öltözék is királyi!

Nea írta...

Ez a párosítás tényleg nagyon csábító. Biztosan mennyei lesz.