2017. július 26., szerda

Pizzás sajtos csavart/leveles tésztával

Hasonló csavartat régebben már sütöttem most egy gyors pizzakrémet/házilag  szerettem volna kipróbálni!
                                                                                

Hozzávalók: gyors  pizzakrémhez: paradicsompüré,fűszerek: oregano, bazsalikom, majoránna, só,cukor. + 25 dkg leveles tészta, 10 dkg reszelt sajt, 1 tojás sárgája. 

🌻

Elkészítése:    Először a pizzakrémet kevertem ki a megadott hozzávalókkal együtt fűszerek adagolása ízlés szerinti mennyiségben. (nálam 2-3 dkg volt a paradicsompüré amihez 1-1 mk fűszert tettem
Tésztát kinyújtottam amiből 2 darab volt az egyiket megkentem a pizzakrémmel beszórtam reszelt sajttal majd rátettem a másik kinyújtott tésztát kicsit rányomtam ezután megkentem tojás sárgájával kevés reszelt sajtot szórtam rá és éles késsel 2 cm széle csíkokat vágtam. Sütőpapírt tettem a tepsibe  a tészta csíkokat megtekertem  úgy tettem  tepsibe .Előmelegített sütőben 200 fokon 15' sütöttem.Finom lett ezzel a pizzakrémmel.  Tudom ajánlani mikor éppen nincs otthon pizzakrém !

Jó étvágyat kívánok !
                                                                        

Nincsenek megjegyzések: