2017. szeptember 20., szerda

Púri / lepénykenyér

Egy igazán könnyen elkészíthető finomság amit  szerintem lángos helyett is lehet fogyasztani! Legalábbis mi megállapítottuk hogy ezután gyakran fogom ezt sütni , most csak tejfölöm volt itthon amit rákentünk de kevés sajttal megszórva  senki nem mondaná hogy ez lepénykenyér:-)
                                                                         
Hozzávalók és elkészítése:/ 6 db-hoz/ 25 dkg liszt, 0,3 dl olaj, 1 teáskanál só, 1,3 dl víz , olaj a sütéshez. A hozzávalókból tésztát gyúrtam amit letakarva fél órát pihentettem. Ezután a tésztából 3 cm átmérőjű rudat sodortam amit 3 cm darabokra vágtam. Ezeket a darabokat egyenként kézzel szétlapítottam és forró olajban mindkét oldalát megsütöttem. Papírtörlőre szedtem ki hogy a fölösleges olaj lecsepegjen. Nagyon finom!
Jó étvágyat kívánok !

Nincsenek megjegyzések: