2017. szeptember 21., csütörtök

Szerelmeslevél /leveles tésztával

Ezért is szeretem ha mélyhűtőben tartalékba van egy csomag leveles tészta!  Olyan hamar elkészíthető vele étvágyunknak megfelelő mennyiségből finom édesség:)
                                                                                    
Hozzávalók: Fél csomag leveles tészta, lekvár , 1 db tojás a kenéshez.
Elkészítése:  Tésztát hagytam kiolvadni majd lisztes gyúrótáblán kinyújtottam, késsel felvágtam négyszögekre. Felvert tojással a tészta széleit megkentem a közepébe egy teáskanál lekvárt tettem és átlósan összehajtottam  széleit kicsit lenyomtam. Sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam  tetejét tojással lekentem és előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sütöttem.
Jó étvágyat !

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Én is tartok mindig a mélyhűtőben leveles tésztát, mert nagyon praktikus, sok mindent lehet belőle készíteni, és gyorsan kész belőle a süti.
Nagyon szépek lettek a szerelmesleveleid :-)

Éva írta...

Katalin ami miatt szeretem még ezt a tésztát hogy keveset is lehet bármilyen ízesítéssel hamar elkészíteni.Köszi!