2017. október 24., kedd

Gyümölcskenyér csóriasan "Ízőrzők" Csór

Legalább egy éve várt próbára  ez  a recept is!
                                                                               


Hozzávalók /egy őzgerincformához/: 11 dkg margarin, 3 db tojás, 11 dkg porcukor, 11 dkg liszt, 1/2 cs sütőpor, 1 cs. vaníliacukor, 1 citrom reszelt héja, 1 teáskanál őrölt fahéj, összesen  10 dkg  : aszalt gyümölcs- mazsola és darabolt dió-mandula-mogyoró. Formát margarinnal kenni liszttel szórni.
🌲
Elkészítése: Tojásokat ketté vettem. Sárgáját a porcukorral és vaníliacukorral  habosra kevertem  hozzátettem a margarint és a reszelt citromhéjat ezzel is kevertem. Végül az aszalt gyümölcsöt és magokat valamint a fahéjat tettem bele amivel egyneművé kevertem. Liszthez kevertem a sütőport, a tojás fehérjét kemény habnak vertem fel. A tojásos masszához felváltva tettem a lisztes keveréket és a habot  simára kevertem majd az előkészített formába öntöttem elsimítottam. Előmelegített sütőben 180 C fokon 40' sütöttem.  Mikor kihűlt akkor borítottam ki a formából  porcukorral szórtam be a tetejét és ferdén felvágtam.  
                                                   Jó étvágyat kívánok !

Nincsenek megjegyzések: