2017. október 23., hétfő

Mézeskalács-fűszeres keksz

                                                                               
Hozzávalók: 15 dkg liszt, 10 dkg margarin, 5 dkg porcukor, 1 tojássárgája, 1 teáskanál  házi
mézeskalács fűszerkeverék.
Elkészítése:  Hozzávalókból tésztát gyúrtam  amit 1 órára hűtőbe pakoltam. Ezután 1/2 cm vastagra kinyújtottam majd  a tészta egy részéből nagyobb pogácsa szaggatóval kiszaggattam  amit sütőpapírral bélelt tepsibe raktam és itt a tepsiben nyomtam bele a sütipecsétet.A maradék tésztát más formával kiszaggattam. Előmelegített sütőben 180 C fokon 10' sütöttem.
Jó nassolást !
forrás: innen

2 megjegyzés:

Katalin írta...

De jó, már télies hangulat és télies illatok járnak nálatok :-) Ebben az időben jól is eshetett :-)

Éva írta...

Katalin valóban a hűvösebb idő előhozza a kalács és az ilyen sütemények iránti vágyat!