2017. október 25., szerda

Körömpörkölt

Nekem nem egy kedvenc ételem  de férjuramnak igen!
                                                                               

Hozzávalók: sertés köröm , vöröshagyma, pirospaprika, csípős paprika,só, zsír,
 💟
Elkészítése: A körmöt alaposan megtisztítottam, szerencsém volt a boltban feldarabolták, egy körmöt három részre vágták. Zsírt forrósítottam amiben az apróra vágott  vöröshagymát megdinszteltem  pirospaprikával  és csípős paprikával  megszórtam és beletettem a körmöt sóztam és felöntöttem bőven vízzel. Lefedtem és lassú tűzön főztem még a csontról a hús levált közben többször vizet öntöttem még rá. A szaftja ízlik amit főtt krumplival még meg is eszem de  a többit férjuramra bíztam:-))
Jó étvágyat !

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Nekem is jöhetne :-)

Lívia írta...

Én is megeszem, de nálunk is a férjemnek a kedvence.

Éva írta...

Katalin szerintem jutott volna mert én nem kapkodtam érte:-))
Lívia akkor nálatok is hasonló a helyzet!