2018. október 7., vasárnap

8 éves a blogom !


Akkor mikor belekezdtem  a blogírásba nem gondoltam hogy érzéseim ennyi idő után is  azonos szinten lesznek, bár általában ez jellemző rám! Nem vagyok az a típus aki hamar váltani tudna:-)) Nem volt számomra ismerős világ mégis gyorsan beleszerettem  és a mai napig szeretek vele foglalkozni! Nem esik nehezemre  hisz általában szerettem és szeretek sütni-főzni, beosztás  mármint a takarékosság kezdetektől végig kíséri életemet, akkor miért is ne osztanám meg Veletek ? Olvastam más blogoknál hogy órákat foglalkoznak a fotózással  mármint az étel fotózással .Nálam ez nem vesz ennyi időt igénybe, csupán arra figyelek hogy jól mutasson és kívánatos legyen az amit mutatok! Természetesen örülök ha kedves visszajelzéseket kapok és ha még arról is írtok hogy elkészítettétek és ízlett az már számomra siker! Bár az utóbbi időben csökkent a látogatottság de nem panaszkodom tudom  mindenki elfoglalt  a mai rohanó világban! 😉
Köszönöm hogy látogatjátok blogomat én igyekszem a jövőben is erőmhöz mérten  amit tudok megosztani Veletek!
- Erre az alkalomra készítettem ezt a "Gyors sárgarépatortát" amit virtuálisan megosztok  minden kedves bloglátogatómmal!( Receptjét  külön majd bejegyzem!)
🌸 💟 🌸




24 megjegyzés:

Juci írta...

A jo Isten adjon erot egeszseget tovabbra is Eva draga, hogy tovabb tudjad folytatni a blogolast! Fozzel jokat es finomakat nekunk es a kedves csaladodnak! Millio puszi!

Éva írta...

Juci kedves vagy nagyon szépen köszönöm!

María írta...

Szeretettel gratulálok blogod 8. szülinapjához. Sok finom és gazdaságos receptet hoztál-hozol, örülök, hogy megosztod velünk. Kívánom, hogy sokáig legyen még kedved és erőd folytatni a blogolást, még ebben az átalakult, rohanó világban is.

Katalin írta...

Kedves Éva, szívből gratulálok ehhez a 8 évhez, a kitartó munkádért, és a sok finomságért, amit megosztasz velünk! Továbbra süssél és főzzél finomakat, kis családod és a mi örömünkre!
Nagyon gyorsan telik az idő, nekem is 8 éves lesz a blogom, egy röpke hónap múlva :-)

majnek bálintné írta...

Gratulálok Éva, nagyon szeretek itt időzni és persze a receptekből főzni és sütni.További szép éveket!!Köszönöm a hasznos tanácsokat is!!

Timi írta...

Nagyon sok boldog blogszülinapot kívánok!!!
Köszönöm a sok finom étel receptjét, amit megosztatsz velünk! :o)

horimarika írta...

Gratulálok! Mindenhez: kitartáshoz,finomságokhoz, képekhez, ötletekhez, kedvességhez... Hálával tartozom neked: szeretek idejönni töltekezni.

Unknown írta...

Isten éltessen Téged és a blogodat! Minden héten benézek, nagyon a mi szánk íze szerint főzöl 😊
Rengeteg ötletet kapok tőled. Köszönöm 😍
(Nyáron kevesebbet neteznek az emberek, a kert meg a szünidő miatt.)

Unknown írta...

Isten éltessen sokáig téged ésa blogodat is 😍
Sokat járok erre, mindig találokvalami finomat, ha nincs ötletem...
Kívánom, hogy még sok évig legyen kedved és jó egészséged csinálni, sokunk örömére. 😊
(Ha jó idő van, kevesebbet neteznek az emberek, kint vannak a kertben vagy csavarognak a gyerekekkel. Majd télen többen jönnek.)

Lívia írta...

Minden jót kívánok Évikém, hogy a továbbiakban is tudjál olyan szeretettel, örömmel blogolni és készíteni a takarékos, de finom főtt és sült ételeidet, a sütiket.

sucika írta...

Drága Éva!
Gratulálok a blogod szülinapja alkalmából! Nagyon jókat sütsz-főzöl, több dologra mondtam már, hogy elkészítem, és előbb-utóbb úgy is lesz. Ebben a rohanó világban én úgy könnyítek magamon, hogy menzáról hozom az ételt, de addig is élvezettel nézegetem a gusztusos képeket. :D

Kánya Andrea írta...

Jó kis blog a tiéd! Szeretek hozzád "tévedni"! :)

Anikó írta...

Gratulálok Évi és jó egészséget kívánok a folytatáshoz még hosszan és sokáig !!!

Éva írta...

Nagyon aranyosak vagytok köszönöm a kedves köszöntést !!

pinkycat írta...

Kedves Éva! Gratulálok ehhez a nagyszerű bloghoz, sok receptet készítettem már el, így tovább, jó egészséget! Köszönjük, hogy vagy! :)

MrsSame írta...

Gratulálok! Örömmel olvaslak, mikor van egy kis időm rá. Remélem még sokáig hozod nekünk a takarékos receptjeidet.

Éva írta...

Eszter, Melinda nagyon szépen köszönöm!

Vera írta...

Gratulálok a blog szülinapodra,és kivánok még sok-sok évet...Jó egészséget kedves Éva!

Valakinek már volt ezzel problémája, és nem sikerült újra telepíteni, nem tudom mi a hivatalos neve...Van hogy nekem is elmegy, de eddig mindig visszajött..

Éva írta...

Vera nagyon szépen köszönöm!

Ani írta...

Még csak most értem ide. Nagyon megkésve gratulálok, és további jó főzést, receptmegosztást kívánok.

Éva írta...

Ani köszönöm!

Szera írta...

Nagyon kedvelem a blogodat,sok receptet kipróbáltam. 😃
Sok-sok örömöt kívánok neked a további blogíráshoz. 🌷

Éva írta...

Szera nagyon szépen köszönöm!

Szera írta...

💗