2017. október 20., péntek

Puliszka sült hagymával

Számomra ez az étel régi szép emlékeket idéz mikor  még édesanyám készítette! Általában én sült hagymával ettem  édesanyám tejjel szerette.
                                                                           
Hozzávalók: egy kisebb krumpli, 10 dkg kukoricadara, só, hagyma, kevés zsír  
🌽
Elkészítése: Megpucoltam apróra felvágtam a krumplit feltettem sós vízbe főzni / az egy krumplira fél liter vizet öntöttem/. Mikor  kezdett puhulni a krumpli akkor folyamatosan öntöttem hozzá  a darát közben kevertem. Mikor megdagadt a dara  el is készült. Kevés zsírban megpirítottam a megpucolt felszeletelt hagymát és a tányérra szedett puliszkára raktam.
Jó étvágyat kívánok  !

2 megjegyzés:

marisz57 írta...

Éva, ezt a puliszkát ki fogom próbálni! Az én anyukám is hagymás puliszkát főzött a gyerekkoromban, de akkor különösebben nem voltam tőle elájulva, a készítése se érdekelt. De most olyan nosztalgiám lett iránta, hogy nálad megláttam! Köszönöm, hogy feltetted! :)

Éva írta...

marisz57 nálam is az érzés régen a puliszkával kapcsolatban hasonló volt, de az idő valahogy megváltoztatja az embert.Most kifejezetten sokszor kívánom .Örülök hogy kedvet kaptál hozzá, egészségedre!