2017. október 19., csütörtök

Vaníliás keksz

                                                                          

Hozzávalók:15 dkg liszt, 10 dkg margarin, 5 dkg porcukor, 1 tojássárgájának a fele,vanília kikapart magja vagy mint nálam 1 teáskanál  Bourbon vaníliacukor./42 db  kisméretű keksz lett/
                                                                             

Elkészítése: A hozzávalókból tésztát gyúrtam /semmi folyadék nem  kell hozzá csupán kis türelem/. 1/2 órára hűtőbe tettem majd enyhén lisztes gyúrótáblán  fél cm vastagra nyújtottam és szaggattam. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam és előmelegített sütőben 160 C fokon 8-10'  elkészült. Tepsiben hagytam kihűlni mert ilyenkor még puha de később  roppanós lett ! Nagyon finom!
(Lehet akár kókuszos,citromos vagy  kakaós változatban is a hozzávalók mennyiségét lehet duplázni tetszés szerint!)
Jó falatozást !

forrás:innen

Nincsenek megjegyzések: