2018. április 21., szombat

Egyszerű tésztaszószós spagetti

Pár évvel ezelőtt  készítettem  először ezt a fajta tésztaszószt amit téli napokra szoktam "raktározni". Mivel még 2-3 üveg várakozik felhasználásra és nagyon szeretem a tésztás ételeket ezért követtem el  a mai napon ezt a finomságot!
Hozzávalók:  Kisebb vöröshagyma, 2-3 evőkanál olaj, 1,5 dl házi csípős tésztaszósz, só, bazsalikom, tészta, reszelt sajt.
🌼
Elkészítése:  Olajat megforrósítottam beletettem az apróra vágott vöröshagymát kicsit dinszteltem majd ráöntöttem a tésztaszószt kevés sót felaprított bazsalikomot tettem bele és összeforraltam. Kifőzött tésztát a szószhoz öntöttem átforgattam benne. Kevés reszelt sajttal szórtam meg tányérra szedve.(Kevés kisütött szalonnakocka volt megmaradva amit hozzákevertem a szószhoz)
Ui: Paradicsom szezon idején gondoljatok majd a téli napokra  érdemes kipróbálni!
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Lívia írta...

Mi is szeretjük a kifőtt tészta minden változatát, különösen a paradicsomszósszal, bazsalikommal, sajttal készülteket. Finom lehetett amit készítettél.

Éva írta...

Lívia köszi!