2018. július 23., hétfő

Krumplifasírt /húspótló

Sajt "megmentésére" régóta kiszemelt receptet teszteltem kevesebb mennyiségből😉
Hozzávalók: 4 db kisebb krumpli, 2-3 dkg sajt, 1 db tojás, só, őrölt bors, 1 gerezd fokhagyma, 1 evőkanál liszt, zsemlemorzsa, olaj a sütéshez.
*
Elkészítése: Megmostam és héjában megfőztem a krumplit . Megpucoltam majd nagyobb lyukú reszelőn lereszeltem a sajttal együtt hozzátettem a tojást zúzott fokhagymát sót és borsot 1 evőkanál lisztet és összedolgoztam. Masszából gombócokat formáltam kicsit lelapítottam és megforgattam prézlibe ezután forró olajban kisütöttem. Papírtörlőre szedtem  és mikor kihűlt zöldséggel  tálaltam. Bármilyen főzelékhez finom lehet!😋
forrás:innen 
Jó étvágyat kívánok !

8 megjegyzés:

Katalin írta...

Ez is fincsi lehetett :-) Ügyes vagy!

Vicuska írta...

Nem kell mindig kaviár! Akarom mondani- hús :)

Éva írta...

Katalin nagyon finom volt, köszi!
Vicuska igazad van,köszi!

Kánya Andrea írta...

Ezt ki fogom próbálni! Köszönöm.

Éva írta...

Andrea Kánya váljon egészségetekre!

Szera írta...

Egy újabb recept, amit biztosan kipróbálok! :) Köszönöm! <3

Éva írta...

Szera biztos hogy nem bánod meg mert nagyon finom, váljon egészségetekre!

Szera írta...

Köszönöm! :)