2018. augusztus 13., hétfő

Paradicsomos tésztaszósz /téli napokra

Szeretem ezt a  tésztaszószt jó szolgálatot tesz mikor valamilyen tésztára vagyok kiéhezve kevés olajon megdinsztelek hagymát ezt a szószt ráöntöm összemelegítem és már önthetem is a kifőzött tésztára ha esetleg kevés sajt is van azzal már 😋

A hozzávalók és elkészítése azonos az előzőekben leírtakkal! Annyit változtattam hogy friss és száraz bazsalikomot vegyesen tettem és 1 mk házi bolognai fűszerkeveréket is tettem bele😉
Házilag téli napokra!

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Látom szépen gyűlnek a teli üvegek a kamrádban :-) Mindegyik jól jön majd a téli napokon :-)

Éva írta...

Katalin igyekszem apránként gyűjtögetni, hogy elfogynak majd abban biztos vagyok:)

Fáni írta...

Olvasom ám a finomságaidat, de mostanában az unoka érkezése miatt / náluk vagyok segíteni /nem nagyon jut időm az írásra.Bocs :)