2018. november 30., péntek

Karácsonyi keksz /tej és tojás nélkül


Hozzávalók:  15 dkg finomliszt, 8 dkg  margarin, 4 dkg méz, 5 dkg fehér csokoládé,  1 mk  mézeskalács fűszer.

🎄
Elkészítése: Csokoládét gőz fölött megolvasztottam és a többi hozzávalóval összegyúrtam a tésztát. Fóliába tettem és 20' hűtőben pihentettem. Enyhén lisztes gyúrótáblán 4-5 mm vastagra nyújtottam és különböző formával kiszaggattam amiket sütőpapírral bélelt tepsibe raktam. Előmelegített sütőben 180 C fokon 15' sütöttem.😋
forrás:innen 
Jó étvágyat!

6 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon guszták! A fehér csokit pedig amúgy is nagyon szeretem, így ki fogom próbálni! :)

Éva írta...

Timi köszi, remélem hogy ízlik majd váljon egészségetekre

Katalin írta...

Finom lehet, főleg a fehér csokival, lehet hogy én is ki fogom próbálni. Nem a megszokott, és talán gyorsabb is az elkészítése :-)

Éva írta...

Katalin hamar elkészül és finom, váljon egészségetekre!

junomano írta...

Köszönöm a receptet biztosan kipróbálom,sajnos tejtermékeket allergiás vagyok.Nagyon finomnak néznek ki,na meg csinosak is!

Éva írta...

junomano örülök hogy tetszik váljon egészségedre, köszi!