2019. március 19., kedd

Kürtős kalács muffin

Hozzávalók: /12 db/ 20 dkg liszt, 6 g sütőpor, 1 csipet só, fél tk.  őrölt fahéj, 1 db tojás, 1 csipet őrölt szerecsendió, 4 evőkanál cukor/recept 15 dkg írt/, 75 ml olaj, 175 ml tej, tetejére: 2 evőkanál cukor,  1 tk. őrölt fahéj, 1 tk. vaníliacukor, kb. 3 dkg olvasztott vaj.
🌷 
Elkészítése: Egyik tálba tettem a lisztet-sót-fahéjat-szerecsendiót  és összekevertem. Másik tálba  a cukrot -tojást-olajat kikevertem hozzáöntöttem a tejet is és a száraz alapanyaggal összekevertem. A muffin formákba kanalaztam belőle és előmelegített sütőben 200 C fokon 25' sütöttem.  Mikor elkészült kicsit vártam, mikor már megtudtam fogni a tésztát akkor a tetejét olvasztott vajjal megkentem és belemártottam a fahéjas-cukros keverékbe  ezután tettem  papír kapszlikba😋
forrás:innen 
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon szépek lettek! A fahéjas sütiket mi is nagyon szeretjük, úgyhogy ez is ízlene :-)

Éva írta...

Katalin köszi:)