2019. május 8., szerda

Ropi ismét / házilag

Egyszerű elkészíteni és olcsó😊 Blogomban már megtalálható  egyszerű kivitelben, kakukkfüves  és egy fűszeres  változatban is:)  Most a lisztet vegyítettem és más fűszerekkel ízesítettem.

Hozzávalók: 10 dkg finomliszt, 5 dkg teljes kiőrlésű liszt,  6 dkg olvasztott sertészsír, 7,5 dkg tejföl, tetszés szerinti mennyiségben és minőségben fűszerek nálam most: só- őrölt kömény-őrölt bors.
😉
Elkészítése: Kétféle lisztet összevegyítettem hozzátettem az olvasztott zsírt tejfölt és a fűszereket  ezután összegyúrtam a tésztát. Fóliába tettem és hűtőben 1 órát pihent. Enyhén lisztes gyúrótáblán kinyújtottam majd vékony csíkokra vágtam amiket egyenként kicsit sodortam feldaraboltam és sütőpapírral bélelt tepsibe tettem. Előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sütöttem.😋
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Most szívesen elropogtatnék belőle egy-kettőt :-)

Éva írta...

Katalin és mi az akadálya? Köszi:)