2020. január 24., péntek

Pálinkás csöröge "Ízőrzők" Karcag

Kevesebb mennyiségből készítettem azt írom le!
Hozzávalók: 25 dkg liszt, 1,5 evőkanál kristálycukor, csipet só, 2 db tojás sárgája, 1 evőkanál pálinka/nálam szilva ízesítésű volt/, 3-4 evőkanál tejföl, olaj a sütéshez.
😉
Elkészítése: Liszthez tettem a cukrot és sót összevegyítettem majd hozzá tettem a tojás sárgáját , pálinkát és a tejfölt.Az egészet összegyúrtam és letakarva 1 órát pihentettem a tésztát. Ezután kinyújtottam négyzetekre felvágtam derelyevágóval  a forma közepére egy vágást tettem ezen húztam át a tészta csücskét  és forró olajban kisütöttem .  
Jó étvágyat!

6 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon finomak lehettek, már a neve is sokat ígérő 😊😊

Kincse írta...

Kíváncsi vagyok, mit javít a pálinka az amúgy is finom csörögén? :)

Éva írta...

Katalin köszi.
Kincse erre én is kíváncsi voltam, de semmit nem lehet belőle érezni finom puha a tésztája.

Vera írta...

Pálinkát én sem hallottam, de a szakácskönyv rumot ír..és azt szoktam bele tenni,hogy miért kell, fogalmam sincs, nem mertem kihagyni belőle...Sokszor készítettem ezt a receptet, mig meg nem kóstoltam az élesztővel készítetett..Sokkal kiadosabb..Ép tervbe van...De köszi ...

Éva írta...

Vera most tettem egy próbát ezzel is már több félét kipróbáltam az élesztőset is gondoltam most ez a mennyiség kettőnknek éppen elég, sőt:)

Ani írta...

Az alkohol azért jó bele, mert nem szívja meg magát olajjal. Nemrég én is készítettem, de nem lettek ilyen szépek. Na, majd legközelebb.