2020. február 13., csütörtök

Karamellás nugát szelet /sütés nélkül

Van már blogomban nugát kocka most kevesebb mennyiségből és karamellával   készítettem😊

Hozzávalók: 14 dkg  darált keksz, 3 evőkanál cukor, 1/2 dl tej, 6 dkg vaj, 1 evőkanál kakaópor, 3 dkg darált dió, kevés rumaroma, házi karamell, 6 dkg étcsokoládé
🌺
Elkészítése: Tejhez tettem a cukrot, kakaóport és a vajat felolvasztottam hagytam hűlni. Kekszhez  kevertem a darált diót  és a kihűlt  keverékkel összedolgoztam a masszát. Fóliával kibéleltem egy kisebb szögletes tálkát ebbe nyomkodtam bele a masszát egyenletesen, felolvasztottam a karamellt és ráöntöttem a masszára  hűtőbe pakoltam. Másnap gőz fölött felolvasztottam a csokoládét és bevontam vele  amit ismét hűtöttem. Mikor megdermedt a csokoládé akkor  szeleteltem fel😋
Jó étvágyat kívánok !

7 megjegyzés:

Kincse írta...

Látod, ez egy nagy finomság lenne számomra. :)

Katalin írta...

Finom lehet! Ezek szerint nem nagy gond, hogy mire is használjad fel a házi karamelledet :-)

Éva írta...

Kincse ennek örülök, köszi:)
Katalin már nincs gondom vele mert már nincs is köszi:)

Gerdi írta...

De nagyon finom lehet! Odavagyok a karamellért! :-)

Éva írta...

Gerdi finom én is szeretem:)

Monika írta...

Szeretem a blogodat, de sajnos már szinte semmit nem készíthetek tőled: glutén, cukor, laktóz, szénhidrát....mind tiltólistás felénk.

Éva írta...

Monika megértelek talán egyszer találsz mégis valamit?