2020. május 22., péntek

Pizzás csiga falatkák leveles tésztával

Hozzávalók: 25 dkg leveles tészta,  pizzaszósz házi változata , kb. 6 dkg reszelt sajt.
🍅
Elkészítése: Még a leveles tészta  felvette a szoba hőmérsékletét/mivel fagyasztott volt/ addig elkészítettem a pizzaszószt aminek leírását  itt találjátok. A tésztát kinyújtottam kicsit majd a szószt ami kihűlt rákentem a tésztára  és megszórtam reszelt sajttal majd feltekertem és 2 ujjnyi szeletekre felvágtam. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam tetejére reszelt sajtot tettem és előmelegített sütőben 180 C fokon 20' sütöttem.😋 Ennél könnyebben elkészíthető  finom falatkákat régen készítettem!

Jó étvágyat kívánok !

5 megjegyzés:

Katalin írta...

Egy gyors finomság, az ilyen nálunk is mindig jöhetne 😊
Nagyon guszta kis csigák!

Éva írta...

Katalin köszi finom volt.

Lívia írta...

Tényleg finom falatkák lettek, vendéglátásra is nagyon megfelelne.

aranyos fodorka írta...

Jó ötlet, pótolnom kellene a fagyasztóban a mirelit tészta-készletet.Majd figyelem, s ha akciós lesz betárolok, mert több mindenre felhasználható.Ez is finom lehet.

Éva írta...

Lívia finom volt akkor talán nagyobb mennyiségből kellene csinálni de biztos hamar elfogyna az is:-))
aranyos fodorka most én is ezután a sütés után pótoltam. Köszi finom volt egyszer próbáld ki :)