2020. augusztus 7., péntek

Lassan de azért gyűlnek a télire szánt finomságok ...

... amiért korábban kicsit  aggódtam itt írtam  akkor gondolataimról ! Ha nem is  sok mindent mert azért korlátok adódtak és folyamatosan  szembesülök most is vele hogy mi mennyi?😏

Eddig elkészítettem  pár üveg: meggylekvárt 🍒🍒🍒
                                                  paradicsomos tésztaszószt🍅🍅
                                                  őszibaracklekvárt🍑🍑
                                                   uborkasalátát
Terveim még vannak de minden  a lehetőségek függvénye és én minden kedvező lehetőséget igyekezni fogok kihasználni!
 Házilag készített mindig jobban ízlik !

8 megjegyzés:

Katalin írta...

Ügyesen gazdálkodsz! Kívánom, hogy még sok mindent tudjál befőzni, eltenni a télre :-)

Éva írta...

Katalin köszi, én igyekszem csak ezt nem mindenki tudja:-))

teller-cake írta...

Ügyes vagy Éva, bár én is ilyen jó lennék az ilyesmiben... Bár most isteni fügedzsemet főztem, annak nagyon örülök. :-)

Éva írta...

teller-cake köszi,gondolom a lányaid is örülnek majd a finom dzsemnek?

Ani írta...

Ügyes vagy. Én is gyűjtögetem a befőtteket. Jó lesz télen Rájárnu.

Éva írta...

Ani köszi. Gondolom nektek a kertben is terem amit eltudsz tenni télire ami azért sokat jelent:)

majnek bálintné írta...

Éva az uborka salátát télire hogy teszed el??

Éva írta...

majnek bálintné https://takarekoskonyha.blogspot.com/2018/07/sved-uborkasalata-teli-napokra.html ezek a linken megnézheted sok sikert váljon egészségetekre! Már többször készítettem nagyon finom!