2020. augusztus 8., szombat

Bakonyi tarhonyaleves

 Napilapban találtam ezt a receptet😉

Hozzávalók:/azt a mennyiséget írom amiből én készítettem / 4-5 karika száraz kolbász, 1 db sárgarépa, 1 db fehérrépa,  1 db krumpli, 1 közepes vöröshagyma, petrezselyem zöldje, fűszerek: pirospaprika, őrölt bors, köménymag, só, 1,5 dl tejföl, 2-3 evőkanál olaj, tarhonya.

😊 

Elkészítése:Megpucoltam a zöldségeket feldaraboltam , hagymát apró kockákra vágtam. Olajon megdinszteltem a hagymát közben hozzá öntöttem a tarhonyát is  együtt pirítottam. Fűszereket  rászórtam  ezután tettem hozzá a felaprított zöldségeket és felöntöttem vízzel az apróra vágott petrezselyemzöldjének a felét is beletettem együtt főztem tovább. Közben beletettem a karikára vágott kolbászt is legvégén behabartam és  maradék petrezselyem zöldjével  készre főztem.😋

Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

Katalin írta...

De jó kis levest főztél! Ilyenkor nyáron, nagy melegben én sokszor csak egy levest kívánok, ez pont jó ötlet ilyenkorra 😊

Éva írta...

Katalin köszi, finom volt és tartalmas.

Ani írta...

Jól hangzik. Mitől bakonyi?

Éva írta...

Ani erre nem tudom sajnos a választ, lehet hogy a habarástól? Nálunk a tarhonyalevest nem így készül de ez is finom volt!