2020. október 11., vasárnap

Csokis tallér

 Szeretem az ilyen könnyen elkészíthető  édességeket😊 kicsit változtatva és kevesebb mennyiségből készítettem azt írom le: 

Hozzávalók: 10 dkg liszt, 12 dkg margarin, 5 dkg cukor, 3 evőkanál kakaópor+1 evőkanál házi  cappuccino por, 10 dkg darált dió, 1,5 tk. rumaroma, csipet só, (Ebből a mennyiségből 32 db lett)

🍂

Elkészítése: Hozzávalókat tálba mérten és összegyúrtam ezután 1 órára hűtőbe pakoltam. Ezután apró tészta darabokat csíptem  amiből golyókat formáltam majd ellapogattam és sütőpapírral bélelt tepsibe tettem. Előmelegített sütőben 180 C fokon 12 ' sütöttem. Tepsiben  hagytam hűlni csak ezután szedtem le a papírról hogy ne törjön 😋 Így  is nagyon finom,  férjuram kérésére fele mennyiséget  lekvárral megkentem és  egy másik tallért tettem rá 😉

Jó étvágyat

forrás:innen

8 megjegyzés:

Katalin írta...

Finomak lehetnek, főleg lekvárral 😊

Éva írta...

Katalin köszi finom , nekem lekvár nélkül is !

Ani írta...

Jól néz ki. Mennyire érződik ki a capuccino?

Éva írta...

Ani köszi, én kicsit érzem rajta de nem fontos tenni bele ha nem szeretitek.

Tiffanylda írta...

Ez a tipikus példája az egyszerű, de nagyszerűnek!:) Köszi!

Éva írta...

Tiffanylda köszi valóban az volt.

undercover írta...

Kedves Éva! Megsütöttem a korongokat ma a recepted szerint, bolti capuccino porral. Omlós, ropogós, nagyon harmonikus az íze, egyszerűen tökéletes! Hálásan köszönöm ezt a receptet (is).

Éva írta...

undercover örülök hogy ízlett, váljon egészségetekre!