2020. október 9., péntek

Pizzás rudak leveles tésztával

 Olyankor  mikor a hűtőben ebből is van egy kicsike meg abból is 😍 és milyen jó hogy van:)


Hozzávalók: 25 dkg leveles tészta,    házi pizzaszósz , pár karika kolbász/ ez valóban pár karika volt mert volt olyan rúd amibe nem is jutott/, reszelt sajt, tészta kenéséhez 1 db tojás.

🍂

Elkészítése: Szoba hőmérsékletű leveles tésztát  kinyújtottam  pizzaszósszal megkentem rátettem  a kolbász karikákat  és megszórtam sajttal. Ezután feltekertem  a tésztát majd  feldaraboltam amiket sütőpapírral bélelt tepsibe raktam. Felvert tojással megkentem és  reszelt sajtot  szórtam rá. Előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sütöttem.😋

Jó étvágyat kívánok  !

Minden kedves blogolvasómnak szép hétvégét kívánok!


 

7 megjegyzés:

Katalin írta...

De jó, ismét egy olyan finomság, ami teveles tésztából készült 😀. Én is nagyon szeretem, ízlés szerint lehet variálni a hozzávalókat, az ízeket.
Nagyon finom ebédetek vagy vacsorátok lehetett!
Nektek is szép, napsütéses őszi hétvégét kívánok! 🌞

Fáni írta...

Gyorsnak és finomnak tűnik :)

Ani írta...

Bizony. Én is felhasználok minden maradékot, bár ritkán olyan finom, mint a tied.

teller-cake írta...

Én pont ma sütöttem pizzát hasonlóan, mindenféle rákerült. Finom lett. :-)

Gerdi írta...

De jó ötleteid vannak! Én is a mindent felhasználás híve vagyok, mindig lelkiismeret-furdalásom van, ha ki kell dobni valamit. A pizza pedig egy szuper ötlet a maradékmentésre! :-)

Éva írta...

Katalin köszi, ezért is szeretem ezt a leveles tésztát nagyon praktikus megoldást kínál a gyors megoldásokra. Nálunk most ez vacsora volt de másnapra is maradt:)
Ani köszi, az étel ami ehető mindig finom:)
teller-cake már hiányoltalak régen futottunk így össze:-)) Váljon egészségetekre !
Gerdi köszi, amit lehet én is mentek a lényeg hogy legyen mit? Ebben a nem éppen pénztárcakímélő világban mindent amit csak lehet fel kell használni!

Éva írta...

Fáni valóban gyorsan elkészül és nagyon finom!