2020. október 30., péntek

Halloween linzer🎃

Nem tartozom az ünnep kedvelői közé de az unokák kedvéért elkészítettem ezt az egyszerű édességet:)

Hozzávalók: 15 dkg finomliszt, 1 tojássárgája, 10 dkg margarin, 5 dkg cukor, fél citrom reszelt héja és kevés leve, 1 tk. sütőpor. 

🎃

Elkészítése: Hozzávalókból sima tésztát gyúrtam ezután 2-3 mm vastagra nyújtottam és kiszaggattam /tök alakú formával/ ezután minden második kiszaggatott tésztára szívószállal először két kerek lyukat szúrtam majd a szívószálat kicsit összenyomtam és úgy próbáltam harmadik lyukat. Sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam és előmelegített sütőben 180 C fokon első tepsit kb. 13' sütöttem de a második már kevesebb mint 10' alatt megsült. Mikor kihűltek sima tésztát baracklekvárral megkentem a kilyukasztott felét porcukorral beszórtam és úgy tettem rá a lekvárra.

 Jó étvágyat!

6 megjegyzés:

Verus írta...

Nagyon aranyosak lettek és biztos nagyon finomak is!🙂

Tiffanylda írta...

Csuda barátságos halloween sütik!:) Még ilyen helyeseket nem láttam, csak rémisztőket!:) Jól kitaláltad!;)

Éva írta...

Verus köszi, finom mint általában a lekváros linzer!/bár csokival is jó lehetett volna/
Tiffanylda köszi, lehet hogy a kerek formák tették kedvessé, próbáltam más technikával is de ez volt a legegyszerűbb!

Gerdi írta...

Aranyosak a sütik, az unokákért mindent! :-)

Éva írta...

Gerdi köszi !

Katalin írta...

Én sem tartozom a Halloween kedvelők közé, de a sütid aranyos, és a gyerekeknek biztos tetszett 😊